Citiram:
Kakor logika hoče. Ni ekonomično naslavljati 2 milijona ljudi, ko boš morda dobil iz tega 50 naročnikov za 500 tolarjev mesečno. Drugače je pri Merkatorju ali renoju - tisoči ljudi za milijone ali 100 000 ljudi za par jurjev tedensko.
Ne nameravam postavljati svoje teorije,samo kje pa piše,da bi z masovnim oglaševanjem pridobili samo 50 naročnikov?????
Vsakodnevno televizijo gleda cca. 500.000 ljudi,če se le 1% odloči za naročilo revije(ali nakup) je to novih 5000 potencialnih kupcev(naročnikov).Seveda,če pa ostajate pri sedanjem ½oglaševanju½ bo pa le toliko ljudi vedelo za TELSTAR kot sedaj !
Zato mislim,da poskusiti ni greh.Nasplošno pa je znano:Ljudje vidijo,slišijo oglas in jih zanima kaj hud*ča pa je to.Tako je pri vseh izdelkih...šamponi,britvice,keksi............. In če jim ugaja se ½zalepijo½ na ta izdelek in ga uporabljajo še naprej............