Telstar
https://telstar.si/

Zakona o pogojnem dostopu do zaščitenih elekt.storitev
https://telstar.si/viewtopic.php?f=9&t=937
Stran 4 od 6

Avtor:  Cefizelj [ Če Apr 01, 2004 20:17 ]
Naslov prispevka:  Brez skrbi

Brez skrbi, je že spisano :!:

Avtor:  Tehnicni [ Če Apr 01, 2004 21:47 ]
Naslov prispevka: 

Občutek imam, da je Matjaž nekaj hud name.
Res mi ni jasno, po kaki logiki bi iskali oziroma celo zahtevali enakopravnost med kabelskimi naročniki in satelitskimi gledalci :?:

Avtor:  inco [ Pe Apr 02, 2004 9:51 ]
Naslov prispevka: 

Koda:
..dejanja, namenjena spodbujanju uporabe prepovedanih naprav.
Od kdaj in s katerim zakonom so Dreamboxi, Samsungi,dragoncami,jokerjim,... prepovedane naprave

in če v izobraževalne namene povem, da se s tem in tem programom, datoteko,... lahko naredim to in to ??? :shock: :shock: :shock:


Tako jaz mislim !!!

Avtor:  Tehnicni [ Pe Apr 02, 2004 11:06 ]
Naslov prispevka: 

Ti lahko vse to delaš v izobraževalne namene ampak če nekomu kdorkoli proda Samija s piratskim softom je prekršil določbo omenjenega zakona in se kaznuje s 250 čuki, tisti, ki softver namontira v Samija pa lahko s 500 čuki, saj je v bistvu "naredil" napravo, ki .. Tako jaz razumem zakon. Kaj ti pišeš na dnu računa ali svojega posta je pa čisto ena druga tema, ki z zakonom nima nobene povezave.

Avtor:  Cefizelj [ Pe Apr 02, 2004 11:12 ]
Naslov prispevka:  Jab 1 tema

Jeb 1 tema, novi zakon :!:

Avtor:  dreamboxer [ Pe Apr 02, 2004 14:27 ]
Naslov prispevka: 

ZAKON O POGOJNEM DOSTOPU DO ZAŠĂ

Avtor:  dreamboxer [ Pe Apr 02, 2004 14:49 ]
Naslov prispevka: 

DIREKTIVA EVROPSKEGA PARLAMENTA IN SVETA 98/84/ES


z dne 20. novembra 1998


o pravnem varstvu storitev, ki temeljijo na pogojnem dostopu ali vključujejo pogojni dostop



EVROPSKI PARLAMENT IN SVET EVROPSKE UNIJE STA


ob upoštevanju Pogodbe o ustanovitvi Evropske skupnosti, in zlasti členov 57(2), 66 in 100a Pogodbe,

ob upoštevanju predloga Komisije(1),

ob upoštevanju mnenja Ekonomsko-socialnega odbora(2),

skladno s postopkom, določenim v členu 189b Pogodbe(3),

(1) ker cilji Skupnosti, določeni v Pogodbi, vključujejo vzpostavitev še tesnejše zveze med evropskimi narodi ter zagotavljanje gospodarskega in družbenega napredka njenih držav z odstranjevanjem ovir, ki jih razdvajajo;

(2) ker lahko čezmejno opravljanje storitev s področja radiodifuzije in informacijske družbe z vidika posameznikov prispeva k polnejši učinkovitosti svobode izražanja kot temeljne pravice, z vidika skupnosti pa k doseganju ciljev, določenih v Pogodbi;

(3) ker Pogodba določa prosti pretok vseh storitev, ki se običajno opravljajo za plačilo; ker ta pravica, kar zadeva storitve s področja radiodifuzije in informacijske družbe, v pravu Skupnosti pomeni tudi poseben izraz splošnejšega načela, namreč svobode izražanja, ki jo zagotavlja člen 10 Evropske konvencije o varstvu človekovih pravic in temeljnih svoboščin; ker ta člen izrecno priznava pravico državljanov do sprejemanja in dajanja informacij ne glede na meje in ker mora vsaka omejitev te pravice temeljiti na tehtnem premisleku drugih zakonitih interesov, ki zaslužijo pravno varstvo;

(4) ker je Komisija opravila obsežno posvetovanje na temelju Zelene knjige "Pravno varstvo kodiranih storitev na mednarodnem tržišču"; ker so rezultati tega posvetovanja potrdili potrebo po pravnem sredstvu Skupnosti, ki bo zagotovilo pravno varstvo za vse storitve, pri katerih je plačilo odvisno od pogojnega dostopa;

(5) ker je Evropski parlament v svoji resoluciji z dne 13. maja 1997 o Zeleni knjigi(4) pozval Komisijo, naj poda predlog za direktivo, ki bo veljala za vse kodirane storitve, v zvezi s katerimi je kodiranje uporabljeno, da bi se zagotovilo plačilo nadomestila, ter soglašal, da mora ta direktiva obsegati storitve informacijske družbe, ki se z elektronskimi sredstvi in na zahtevo posameznega prejemnika storitev opravljajo na daljavo, in storitve s področja radiodifuzije;

(6) ker možnosti, ki jih ponujajo digitalne tehnike, pomenijo možnost za povečevanje izbire, ki je na voljo potrošnikom, in prispevajo h kulturni pluralnosti, pri čemer se še povečuje obseg storitev v smislu členov 59 in 60 Pogodbe; ker bo izvedljivost teh storitev pogosto odvisna od uporabe pogojnega dostopa, s čimer bo zagotovljeno plačilo izvajalca storitev; ker se zaradi tega zdi, da je pravno varstvo izvajalcev storitev pred nedovoljenimi napravami, ki omogočajo brezplačen dostop do teh storitev, nujno, da bi omogočili ekonomsko izvedljivost takšnih storitev;

(7) ker je pomembnost tega vprašanja Komisija priznala v svojem obvestilu o "Evropski iniciativi v elektronski trgovini";

(8) ker naj bi v skladu s členom 7a Pogodbe notranji trg obsegal območje brez notranjih meja, na katerem je mogoč prosti pretok storitev in blaga; ker člen 128(4) Pogodbe od Skupnosti zahteva, da kulturne vidike upošteva tudi pri svojem ukrepanju v zvezi z drugimi določbami Pogodbe; ker mora Skupnost na podlagi člena 130(3) Pogodbe s svojo politiko in dejavnostmi prispevati k ustvarjanju pogojev, nujnih za konkurenčnost njene industrije;

(9) ker ta direktiva ne vpliva na morebitne prihodnje predpise na ravni Skupnosti ali na ravni nacionalnih predpisov, ki bi bili namenjeni zagotavljanju tega, da nekatere radiodifuzijske storitve, ki veljajo za storitve javnega interesa, ne temeljijo na pogojnem dostopu;

(10) ker ta direktiva ne vpliva na kulturne vidike katerega koli nadaljnjega ukrepa Skupnosti, ki bi zadeval nove storitve;

(11) ker bo neskladje med nacionalnimi predpisi o pravnem varstvu storitev, ki temeljijo na pogojnem dostopu ali vključujejo pogojni dostop, zelo verjetno oviralo prosti pretok storitev in blaga;

(12) ker uporaba Pogodbe ne zadostuje za odpravo teh ovir na notranjem trgu; ker je torej treba te ovire odpraviti tako, da se med državami članicami zagotovi enakovredna raven varstva; ker to pomeni približevanje nacionalnih predpisov o poslovnih dejavnostih, ki zadevajo nedovoljene naprave;

(13) ker se zdi nujno zagotoviti, da države članice poskrbijo za ustrezno pravno varstvo pred trženjem nedovoljene naprave, ki omogoča, da se brez dovoljenja obide kateri koli tehnični ukrep, namenjen zaščiti plačila zakonito opravljene storitve, z namenom posrednega ali neposrednega finančnega dobička;

(14) ker poslovne dejavnosti, povezane z nedovoljenimi napravami, obsegajo poslovno komuniciranje, ki vključuje vse oblike oglaševanja, neposrednega trženja, sponzorstva, pospeševanja prodaje in odnosov z javnostjo, namenjene reklamiranju takšnih proizvodov in storitev;

(15) ker takšne poslovne dejavnosti škodujejo potrošnikom, saj so zavedeni glede izvora nedovoljenih naprav; ker je za boj proti tej vrsti goljufij potrošnikov potrebna visoka raven varstva potrošnikov; ker člen 129a(1) Pogodbe določa, da mora Skupnost z ukrepi, ki jih sprejema v skladu s členom 100a Pogodbe, prispevati k ustvarjanju visoke ravni varstva potrošnikov;

(16) ker je treba zato pravni okvir za ustvarjanje enotnega avdiovizualnega področja, določenega v Direktivi Sveta 89/552/EGS z dne 3. oktobra 1989 o uskladitvi nekaterih zakonov in drugih predpisov držav članic o opravljanju dejavnosti razširjanja televizijskih programov(5), dopolniti z napotilom na tehnike pogojnega dostopa, kakor to določa ta direktiva, da bi tako nenazadnje zagotovili enako obravnavanje dobaviteljev čezmejnih oddaj, ne glede na kraj, kjer imajo registrirane svoje dejavnosti;

(17) ker morajo države članice v skladu z Resolucijo Sveta z dne 29. junija 1995 o učinkoviti enotni uporabi prava Skupnosti in o sankcijah za kršitve prava Skupnosti na notranjem trgu(6) ukrepati, da bi tako zagotovile pravilno uporabo prava Skupnosti, ki bo tako učinkovito in temeljito kakor nacionalno pravo;

(18) ker morajo države članice v skladu s členom 5 Pogodbe sprejeti vse ustrezne ukrepe, s katerimi zagotovijo uporabo in učinkovitost prava Skupnosti, zlasti tako, da zagotovijo, da so izbrane sankcije učinkovite, odvračilne in sorazmerne ter da so pravna sredstva ustrezna;

(19) ker mora biti približevanje zakonov in drugih predpisov držav članic omejeno na tisto, kar je potrebno za doseganje ciljev notranjega trga, v skladu z načelom sorazmernosti, določenim v tretjem odstavku člena 3b Pogodbe;

(20) ker distribucija nedovoljenih naprav vključuje dejavnosti, s katerimi se takšne naprave na kakršen koli način prenašajo ali se uvajajo na tržišče za obtok znotraj ali zunaj Skupnosti;

(21) ker ta direktiva ne vpliva na uporabo kakršnih koli nacionalnih predpisov, ki prepovedujejo zasebno posest nedovoljenih naprav, na uporabo konkurenčnih predpisov Skupnosti in na uporabo predpisov, ki v Skupnosti veljajo za pravice intelektualne lastnine;

(22) ker nacionalna zakonodaja, ki določa sankcije in pravna sredstva za nedovoljene gospodarske dejavnosti, lahko določa, da se mora kršitelj zavedati ali bi se moral zavedati, da so bile zadevne naprave nedovoljene;

(23) ker sankcije in pravna sredstva, določena v tej direktivi, ne vplivajo na nobeno drugo sankcijo ali pravno sredstvo, ki ga morda določajo nacionalni predpisi, kakršni so na primer splošni preventivni ukrepi ali zaseg nedovoljenih naprav; ker države članice niso zavezane, da za nedovoljene gospodarske dejavnosti, ki so predmet te direktive, predvidijo kazenske sankcije; ker morajo biti predpisi držav članic v zvezi odškodninskimi tožbami v skladu z njihovimi nacionalnimi zakonodajnimi in sodnimi sistemi;

(24) ker ta direktiva ne posega na področje uporabe nacionalnih predpisov s področja, ki ni predmet usklajevanja te direktive, kakršni so na primer predpisi, sprejeti za varstvo mladoletnikov, vključno s tistimi predpisi, ki so v skladu z Direktivo 89/552/EGS, ali nacionalnimi določbami o javnem redu in miru,

SPREJELA NASLEDNJO DIREKTIVO:

Ă

Avtor:  radem [ Pe Apr 02, 2004 17:45 ]
Naslov prispevka: 

Po tem kar piše bo prepovedano:
Kupovati tudi programe kot Nero Burning,Easy CD Creator in Co. saj ti programi omogočajo kopiranje avtorskih in avtorsko zaščitenih materialov, Vseh programov za kopiranje DVD medijev, da ne začnemo omenjati vseh CD-ROM naprav katere imajo odstranjeno zaščito katera omogoča kopiranje navadnih CD zvočnih medijev.
To zaščito so odstranili sami proizvajalci v sredini 90', le kdo ve zakaj?

Avtor:  RetroMan [ Pe Apr 02, 2004 20:37 ]
Naslov prispevka: 

//Zadostuje, da naprava na katerikoli način omogoča dostop do
//varovane storitve brez predhodne individualne avtorizacije,
//konkretno torej brez plačila

torej cim je doloceno napravo mogoce uporabiti na ilegalni nacin
potem le ta ze avtomatsko ilegalna (ilegalna v smislu prodaje, reklamiranja -> pridobivanja premozenjske koristi)

ce se gleda tako, potem bo prodaja vecine smart kartic ilegalna,
vkljucno z vseemi digitalnimi risiverji s katerimi se da "illegalno" gledat digi-tv, v smislu posedovanja je pa vse ok...

cdr-ji, recording soft ne spadajo direktno kot mozni povzrocitelji skode
ponudnikom "storitev informacijske druzbe" (vsaj ne v tem smislu kot je
zgoraj definirano. kokr jest to razumem :)

//To zaščito so odstranili sami proizvajalci v sredini 90', le kdo ve zakaj?

o kaksni zasciti govoris? mar ni bila edina zascita avdio cdjev do pred kratkim le to da so imel postavlen copyright flag na trackih (programi
pa to seveda ignorirajo)

Avtor:  Tehnicni [ Pe Apr 02, 2004 20:42 ]
Naslov prispevka: 

Dreambox z originalnim softom nikakor ni sporen, saj se ga da čisto lepo uporabljati za sprejem FTA in z original kartico.
Prodaja dreamboxa s kakim piratskim imiĂ°em je pa seveda kazniva.

Stran 4 od 6 Vsi časi so UTC+02:00 Evropa/Ljubljana
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/