Citiram:
IP radia zlepa ne bo v avtu, preveč dragocenega frekvenčnega prostora bi rabili. Sprejem je zaradi premikanja problem.
Radio porabi zelo malo. En LTE oddajnik ima na vsakem od treh sektorjev kapacitete 150 Mbit/s, kar je za približno trikrat 2.500 ljudi, ki bi poslušali radio. Ker ima sprejemnik bufferja za 10 sekund ali več, ga vmesne prekinitve ali upočasnitve ponavadi ne motijo. Če se kakšen paket izgubi, je dovolj časa, da se pošlje še enkrat.
Že s 3G si na telefonu včasih prižgem tunein, potem pa čez bluetooth na zvočnike. Brez težav dela po 100 km in več vožnje. Za bolj masovno uporabo pa lahko naredijo, da si bo App vnaprej čez WiFi pobral nekaj glasbe in reklame, potem pa čez mobilno samo še bolj aktualne zadeve.
Da bi radio izbral najboljšo in najbolj učinkovito pot sprejema, delajo RadioDNS, ki naj bi sprejemniku povedal, po kakšnih alternativnih poteh se da sprejemati nek program (FM, DAB, DVB-T2 Lite, Internet,...).
Največja škoda je, da se gre v razpis za DAB+ ravno zdaj, ko se druge države že umikajo iz DAB. Skandinavci so vsi po vrsti (tudi Norvežani) enako kot Irci, UK, itd. prišli do zaključka, da DAB+ ne bo nikoli nadomestek za FM. S tem so bolj ali manj uvedli konec DAB tam. Ker ni več strateško pomemben, ni razloga za subvencioniranje. Zaradi nizke poslušanosti pa ni rentabilen in se ne more financirati.
http://digitalradioinsider.blogspot.com
http://www.yozzo.com/news-and-informati ... ital-radio