Citiram:
Če napaka ni sporna, mora trgovec čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če pa o napaki obstaja spor, mora trgovec v roku 8 dni podati potrošniku pisen odgovor.
Potrošnik lahko zahteva po lastni izbiri :
Odpravo napake
Vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako
Zamenjavo blaga
Vračilo plačanega zneska
BTW: mimovrste zdaj komisijsko potrdi prejetje šele po treh dneh,
čeprav je jasno, da pošta v 99% dostavi naslednji dan.
S tem imajo na voljo 11dni... Sivo področje. Če bi bil nesramen, bi ...
Jasno, da mora trgovec podati potrošniku morebitni pisen odgovor priporočeno.
Če to ni se v rok šteje dan, ko je potrošnik prejel odgovor.
Zanimiv primer: class10 32gB kartica Sandisk. Zanjo svoj čas 32€.
Kartico je Alijev sat sprejemnik uničil v največ v 20minutah.
Čeprav, bi morala zdržati, kot class10. Pri vsiljenju snemanja na zažgano
kartico, je crknil še čitalec v garanciji...
Mimovrste je tedensko menjaval kartico... Dokler niso našli nekega mikroskopskega
poškodovanja na površini, ki je bilo najbrž že iz fabrike.. in poslali pisni ugovor.
_________________
Pomoč? - 666 - Branko
Prodajam ga zaradi neuporabe in ga ne potrebujem.